B2B Sales Director (Neonet)

Nasze oczekiwania

  • Zarządzanie obszarem: masz wieloletnie doświadczenie na stanowisku związanym z kierowaniem działem sprzedaży B2B, w tym siecią franczyzową. Potrafisz tworzyć i wdrażać strategie. sprzedażową. Masz nastawienie na osiąganie wyników. Cechuje cię proaktywne podejście do realizacji celów biznesowych. 
  • Zarządzanie zespołem: zapewniasz efektywne funkcjonowanie zespołu. Wiesz jak wyznaczać cele i KPI. Potrafisz skutecznie motywować pracowników. Współtworzysz dobrą atmosferę sprzyjającą rozwojowi, współpracy i wymianie wiedzy.    
  • Wiedza branżowa: znasz branżę retail i e-commerce oraz rynek RTV, AGD, elektronika.
  • Negocjacje i budowanie relacji: skutecznie negocjujesz, zachowując dobre, długofalowe relacje biznesowe.
  • Analityczne i strategiczne myślenia: umiesz analizować dane sprzedażowe, wyciągać wnioski i dostosowywać strategię do zmieniającego się rynku. Jesteś na bieżąco z trendami i sytuacją rynkową, uwzględniasz tą wiedzę w procesie planowania i podejmowania decyzji. 
  • Komunikatywność: jesteś osobą komunikatywną, czyli potrafisz skutecznie przekazywać informacje, polecenia i decyzje. Potrafisz słuchać i wyciągać wnioski. Rozumiesz istotność feedbacku i stosujesz go w codziennej pracy z zespołem. Wiesz, jak właściwie dobierać styl komunikacji, biorąc pod uwagę odbiorcę i sytuację. 

 

Twój zakres obowiązków

  • Tworzysz, wdrażasz i egzekwujesz strategię sprzedażową. 
  • Odpowiadasz za definiowanie i optymalizacje procesów sprzedażowych w obszarze B2B. 
  • Zarządzasz siecią partnerską – rozwijasz kanał sprzedaży B2B, współpracujesz z partnerami biznesowymi.
  • Jesteś w bieżącym kontakcie z kluczowymi kontrahentami, budujesz długofalowe relacje biznesowe, negocjujesz warunki handlowe, w celu zapewnienia najkorzystniejszych warunków współpracy.  
  • Analizujesz rynek, identyfikujesz szanse i zagrożenia.
  • Wyznaczasz cele biznesowe i egzekwujesz ich realizację.
  • Definiujesz i wdrażasz działania mające na celu zwiększanie przychodów i udziałów w rynku.
  • Zarządzasz zespołem Key Account Managers i B2B Sales Specialists. 
  • Przygotowywanie raporty sprzedażowe i analizy dla Zarządu, w tym prognozowanie wyników oraz rekomendacje działań korygujących. 

 

Dlaczego warto do nas dołączyć

  • Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost. 
  • Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Możesz wybrać jedno z naszych biur: Wrocław, Częstochowa, Warszawa, 
  • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
dodano: 10.04.2025

Wrocław

aplikuj
wszystkie oferty pracy