Doradca klienta w salonie stacjonarnym

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta: potrafisz skutecznie doradzać klientom, wykorzystując znajomość technik sprzedażowych.
  • Umiejętność pracy na celach: skutecznie realizujesz założone cele sprzedażowe i dążysz do ich przekraczania.
  • Geekostwo: jesteś geekiem technologicznym i w tematach, które dotyczą elektroniki czujesz się jak ryba w wodzie.
  • Komunikacja i umiejętność pracy zespołowej: posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, lubisz pracę z ludźmi. Potrafisz pracować zarówno indywidualnie oraz zespołowo.
  • Customer Experience: zależy Ci na tym, aby budować pozytywne doświadczenia klientów. Wiesz, że klienci wybiorą naszą markę, jeśli będą nam ufać. I że musimy zrobić wszystko, żeby tego zaufania nie zawieść.
  • Dobra organizacja i odporność na stres: umiesz nadawać priorytety zadaniom, potrafisz dobrze planować swoją pracę. Jesteś otwarty na zmiany - a u nas dużo się dzieje.
  • Poczucie humoru: masz duży dystans do siebie i kierujesz się zasadą „nic na sztywno”.
  • Wymiar pracy: jesteś gotów do pracy w systemie zmianowym (w tym weekendy).
  • Chęć rozwoju: chcesz się rozwijać i szukasz nowych wyzwań.

Twój zakres obowiązków

  • Obsługujesz klienta i pomagasz w wyborze najlepszego dla niego sprzętu.
  • Aktywnie sprzedajesz oraz realizujesz założone plany sprzedażowe.
  • Dbasz o ekspozycję i prezencję salonu.
  • Opiekujesz się towarem – od przyjęcia dostawy po wydanie go klientowi.
  • Przekazujesz wiedzę reszcie zespołu – pamiętaj, że gramy do jednej bramki.
  • Angażujesz się  w powierzone Ci zadania.
  • Obsługujesz narzędzia sprzedażowe oraz pakiet MS Office.

Czego się u nas nauczysz

  • Skutecznych technik negocjacji.
  • Profesjonalnej obsługi klienta.
  • Zasad aktywnej sprzedaży.
  • Organizacji pracy.
  • Rozwijania umiejętności interpersonalnych.
  • Rozumienia specyfikacji technicznej sprzętu.

Dlaczego warto do nas dołączyć 

  • Ludzie i atmosfera: tworzymy zgrany zespół handlowy. Stawiamy na współpracę – zawsze możemy na siebie liczyć.
  • Narzędzia i technologie: korzystamy z nowoczesnych narzędzie i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Szkolenia: prowadzimy szkolenia w formie stacjonarnej i wyjazdowej przy współpracy z trenerami sprzedaży.
  • Stabilne zatrudnienie: umowa o pracę.
dodano: 31.03.2025

różne

aplikuj
wszystkie oferty pracy