Nasze oczekiwania
- Doświadczenie: Masz co najmniej 5-7 lat doświadczenia w sprzedaży B2B, pracując z dużymi klientami. Wiesz, jak poruszać się w świecie korporacyjnych struktur biznesu (Enterprise & Upper Mid-Market) i skutecznie nawiązywać współpracę.
- Negocjacje: Sprawnie prowadzisz rozmowy na najwyższym szczeblu – negocjujesz warunki handlowe z zarządami oraz dyrektorami zakupów i operacji.
- Analityczne i strategiczne myślenie: Umiesz ocenić potencjał klienta, analizować dane sprzedażowe i podejmować decyzje, które przynoszą realne efekty.
- Proaktywność i samodzielność: Nie czekasz, aż okazja sama się pojawi – tworzysz je. Potrafisz działać niezależnie i skutecznie realizować cele.
- Orientacja na klienta: wiesz jak badać i analizować potrzeby klientów biznesowych. Budujesz długofalowe, oparte na zaufaniu i jakościowej obsłudze relacje z klientem. Masz elastyczne podejście, dopasowujesz styl komunikacji do preferencji klienta i sytuacji. Dbasz o dobry CX.
- Znajomość rynku: Dobrze odnajdujesz się w świecie IT, technologii lub elektroniki użytkowej – jeśli masz doświadczenie w tych branżach, będzie to dużym atutem.
Twój zakres obowiązków
- Aktywnie wyszukujesz i nawiązujesz kontakt z firmami o przychodach powyżej 100 mln PLN i zespołach liczących ponad 250 osób, budując sieć nowych relacji biznesowych.
- Samodzielnie identyfikujesz potencjalnych klientów i analizujesz rynek, by skutecznie docierać do organizacji o najwyższym potencjale zakupowym.
- Realizujesz działania prospektingowe w segmencie Mid-Market i Enterprise, wykorzystując zarówno kanały online, jak i bezpośrednie formy kontaktu.
- Opracowujesz i prezentujesz spersonalizowane oferty handlowe, dopasowane do potrzeb i celów biznesowych klientów.
- Prowadzisz rozmowy i negocjacje z decydentami – dyrektorami zakupów, IT oraz operacyjnymi – budując relacje oparte na zaufaniu i wartości biznesowej.
- Skutecznie inicjujesz współpracę z nowymi klientami, dbając jednocześnie o płynne przejście relacji do etapu długofalowej obsługi w duchu Customer Success.
- Przygotowujesz i finalizujesz umowy handlowe oraz kontrakty ramowe, zapewniające korzystne warunki dla obu stron.
- Wdrażasz nowoczesne modele zakupowe (abonamenty, leasing, umowy ramowe), dopasowane do potrzeb klienta.
- Monitorujesz rentowność nowych kontraktów i optymalizujesz warunki współpracy w oparciu o dane biznesowe.
- Realizujesz i przekraczasz wyznaczone cele sprzedażowe (KPI) w obszarze pozyskiwania nowych klientów.
- Analizujesz wyniki sprzedaży, przygotowujesz raporty i rekomendacje dla zarządu w zakresie dalszego rozwoju pipeline’u i skuteczności działań handlowych.
Dlaczego warto do nas dołączyć
- Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
- Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
- Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
- Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Możesz wybrać jedno z naszych biur: Częstochowa lub Warszawa.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.