Nasze oczekiwania
- Doświadczenie: masz za sobą pierwsze doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z wsparciem sprzedaży, logistyką, administracją zakupów lub obsługą dostawców. Znajomość branży retail lub e-commerce będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność planowania i doskonała organizacja pracy: potrafisz odnaleźć się w różnorodnych zadaniach. Samodzielnie planujesz swoją pracę, zachowując odpowiednią priorytetyzację i dbając o jakość oraz terminowość. Dbasz o szczegóły – zarówno w kontekście dokumentów, jak i danych w systemie. Masz gotowość do reagowania na bieżące potrzeby operacyjne (np. zmiany w dostawach, korekty indeksów, pilne zamówienia).
- Proaktywność i samodzielność: cechuje cię nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień. Chętnie wychodzisz z inicjatywą oraz dążysz do optymalizacji. Zachowujesz elastyczność w podejściu do zmieniających się priorytetów i zadań.
- Współpraca: jesteś osobą otwartą i łatwo nawiązującą relacje. Potrafisz działać zespołowo zarówno w swoim teamie jak i poza nim. Chętnie dzielisz się wiedzą i współtworzysz kulturę feedbacku.
- Komunikatywność: cechuje cię wysoki poziom komunikatywności, wiesz co jest najważniejsze w komunikacji, skupiasz się na jasnym przekazie informacji. Potrafisz słuchać i wyciągać wnioski. Dopasowujesz formę przekazu do odbiorcy.
Twój zakres obowiązków
- wspierasz Product Managerów w ich codziennych zadaniach
- bierzesz udział w planowaniu i tworzeniu forecastów
- przygotowujesz i wysyłasz zamówienia do dostawców
- zakładasz nowe indeksy i dbasz o prawidłowy obieg dokumentów
- koordynujesz awizacje i terminowość dostaw
- monitorujesz stany magazynowe i dostępność produktów
- współpracujesz z dostawcami w zakresie korekt, dostępności i rozliczeń
- dbasz o obecność kluczowych produktów w salonach
- wspierasz BOK w odpowiedziach na zapytania ofertowe i ceny specjalne
Dlaczego warto do nas dołączyć
- Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
- Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
- Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
- Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
- Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Twoim miejscem pracy będzie nasza centrala w Częstochowie.
- Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.