Customer Service Specialist

Nasze oczekiwania

  • Kompetencje komunikacyjne: posiadasz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych w sposób profesjonalny i empatyczny. Formułujesz klarowne i poprawne językowo wypowiedzi - ustnie i pisemnie. Aktywnie słuchasz i dopasowujesz styl rozmowy do potrzeb klienta. 
  • Myślenie analityczne i rozwiązywanie problemów: szybko identyfikujesz potrzeby i problemy klienta, proponujesz trafne rozwiązania. Potrafisz łączyć informacje z różnych źródeł w celu udzielenia kompleksowej odpowiedzi. 
  • Orientacja na klienta i jakość: działasz proaktywnie - wyróżnia Cię chęć pomocy i realnego wsparcia oraz nastawienie na pozytywne doświadczenia klienta i rozwiązanie jego spraw "do końca".
  • Umiejętności interpersonalne: masz lekkość i swobodę w prowadzeniu rozmów i nawiązywaniu kontaktu z klientem oraz współpracownikami.
  • Odporność na stres i emocje: potrafisz zachować spokój w rozmowach z trudnym klientem, dbasz o jakość kontaktu nawet w sytuacjach napięcia lub presji czasu. 
  • Dobra organizacja pracy: cechuje Cię punktualność i terminowość. Skutecznie zarządzasz zadaniami i priorytetami, np. obsługą wielu zgłoszeń jednocześnie. Dbasz o jakość i kompletność dokumentacji po kontakcie z klientem.
  • Umiejętność pracy zespołowej: potrafisz współpracować z innymi osobami z zespołu w celu zapewnienia ciągłości obsługi, Dzielisz się wiedzą i dobrymi praktykami.  

 

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiadasz na pytania klientów przez telefon, e-mail oraz czat.
  • Ustalasz potrzeby klientów i proponujesz najlepsze rozwiązania - także zamienne produkty i usługi dodatkowe (np. leasing, raty, ubezpieczenia).
  • Dostarczasz szczegółowe informacje o produktach: ich parametrach, zgodności, dostępności, gwarancjach, itp.
  • Zamawiasz i kupujesz usługi, zwracasz uwagę na warunki gwarancji i rękojmi.
  • Weryfikujesz status zamówień oraz pomagasz klientom w ich modyfikacji lub anulacji. 
  • Sprawdzasz poprawność danych klienta.
  • Współpracujesz z wieloma działami firmy.
  • Bierzesz udział w projektach wewnętrznych i inicjatywach usprawniających pracę zespołu. 

 

Dlaczego warto do nas dołączyć

  • Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost. 
  • Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
  • Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, jednak dajemy Ci możliwość pracy w systemie hybrydowym. Możesz wybrać jedno z naszych biur: Częstochowa, Kraków.
dodano: 03.09.2025

Częstochowa

aplikuj
wszystkie oferty pracy