Project manager/specjalista ds.inwestycji

Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie: wyższe (szczególnie techniczne lub ekonomiczne).
  • Doświadczenie: minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu inwestycji. Przede wszystkim w obszarze lokalizacji komercyjnych - np. analizie potencjału lokalizacji, otwieraniu nowych punktów sprzedaży, współpracy z centrami handlowymi.
  • Umiejętności: posiadasz umiejętności negocjacyjne, umiesz przeanalizować budżet i oferty inwestycyjne.
  • Wiedza merytoryczna: znajomość pakietu MS Office, PBI, systemów ERP oraz platform zakupowych, AutoCad. 
  • Odpowiedzialność: koordynowanie procesu budowy nowych punktów sprzedaży, prowadzenie i rozliczanie projektów inwestycyjnych.
  • Komunikacja: łatwo nawiązujesz i utrzymujesz profesjonalne kontakty z kontrahentami i dostawcami. 
  • Mobilność: posiadasz prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częściowej pracy w terenie.
  • Mile widziane: umiejętność modelowania 2D lub 3D, doświadczenie w prowadzeniu projektów.
  • Języki: komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu. 

 

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja procesu budowy nowych punktów sprzedaży.
  • Weryfikacja projektów wykonawczych oraz optymalizacja kosztorysów inwestycyjnych.
  • Wykonywanie i nadzór zleceń (wprowadzanie zleceń do systemu i ich akceptacja).
  • Przygotowywanie raportów okresowych i doraźne kierownictwo.
  • Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w strukturach firmy.

 

Dlaczego warto do nas dołączyć

  • Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost. 
  • Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
  • Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
  • Technologia: korzystamy z najnowszych narzędzi i technologii, aby ciągle się rozwijać.
  • Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Możesz wybrać jedno z naszych czterech biur: Częstochowa, Kraków, Warszawa, Wrocław. 
  • Zatrudnienie: wybierz dogodną dla siebie formę współpracy: umowa o pracę lub B2B.
dodano: 08.10.2025

różne

aplikuj
wszystkie oferty pracy