Nasze oczekiwania
- Doświadczenie: masz za sobą pierwsze doświadczeni zawodowe na stanowiskach wymagających współpracy wewnętrznej i zewnętrznej, pracy z dokumentami i danymi oraz koordynacji zadań.
- Dokładność i zaangażowanie: jesteś osobą dokładną, spostrzegawczą i dbasz o szczegóły. Zależy Ci na właściwej realizacji zadań "od a do z".
- Terminowość i skrupulatność: pilnujesz terminów i rzetelnie podchodzisz do realizacji swoich zadań i obowiązków.
- Komunikacja: jesteś osobą otwartą i komunikatywną, koncentrujesz się na poszukiwaniu rozwiązań, działasz skutecznie, nie zapominając o dbałości o dobrą atmosferę.
Twój zakres obowiązków
- Obsługujesz procesy reklamacyjne, w tym współpracujesz z serwisami zewnętrznymi.
- Monitorujesz terminowość i poprawność realizacji zleceń serwisowych.
- Koordynujesz proces wysyłek - generujesz dokumenty przewozowe, kontaktujesz się z firmami kurierskimi, weryfikujesz dane adresowe.
- Zlecasz korekty dokumentów finansowych związanych z reklamacjami.
- Weryfikujesz dane w systemach reklamacyjnych oraz kontrolujesz historię zgłoszeń.
- Współpracujesz z innymi zespołami w ramach działu oraz wspierasz operacyjnie w razie potrzeby.
- Pracujesz w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku oraz okazjonalnie w soboty w okresie zwiększonego zapotrzebowania (tj. Q4 i początek Q1)
Dlaczego warto do nas dołączyć
- Stabilne miejsce pracy: grupa x-kom działa już ponad 20 lat, dbamy o naszych klientów i pracowników, bo wiemy, że to oni gwarantują nam nieustanny wzrost.
- Rozwój: jedną z naszych wartości firmowych jest #geekostwo. Geek to osoba dążąca do bycia najlepszą w swojej dziedzinie, dlatego podnosimy swoje kwalifikacja na konferencjach i szkoleniach.
- Ludzie i atmosfera: u nas nie ma rzeczy niemożliwych, lubimy wychodzić poza pudełko. Cenimy ludzi proaktywnych o szerokim spojrzeniu na biznes.
- Nowoczesne biuro: zapewniamy Ci komfortowe warunki pracy, stawiamy na pracę z biura, bo cenimy kontakt F2F. Będziesz pracować w naszej centrali w Częstochowie.