Adam Witczak

X-kom ma swoją siłę w ludziach pozytywnie zakręconych, optymistach, którzy chcą z życia wynieść jak najwięcej. Myślę, że to nas wyróżnia. Cieszę się, że każdego dnia mogę budować prokliencki wizerunek firmy

sprawdź

moja ścieżka kariery

Zobacz, jak wygląda moja dotychczasowa przygoda z x-kom.

handlowiec

od 15.01.2007 r. do 31.12.2009 r.

kierownik salonu

od 01.01.2010 r. do 07.11.2010 r.

koordynator ds. salonów

od 08.11.2010 r. do 01.05.2013 r.

kierownik ds. salonów

od 02.05.2013 r. do 31.03.2016 r.

salesforce director

od 01.04.2016 r. do dziś

Do x-kom dostałem się po drugiej aplikacji. Byłem jednym z pierwszych doradców w firmie. Pracując na tym stanowisku, mogłem poznawać tajniki obsługi Klienta.

Zostałem kierownikiem salonu w Częstochowie, a kiedy zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnych oddziałów, przejąłem obowiązki związane z ich rozwojem. Walczyliśmy o zadowolenie każdego Klienta. Dzięki temu, że tworzymy zgrany zespół, wspólnymi siłami rozbudowaliśmy sieć, która obecnie liczy 24 salony.

Gdyby ktoś kilka lat temu powiedział mi, że będę w tym miejscu, w którym jestem – nie uwierzyłbym. Teraz wiem, że dzięki jasno określonym celom i świetnie zorganizowanemu zespołowi, w x-kom możesz osiągnąć więcej.

poznaj historie pracowników

Pracownicy x-kom to nie tylko eksperci w branży, ale także ludzie z pasją, którą chętnie dzielą się każdego dnia. Poznaj historię Kamila, Mai oraz Piotra i znajdź inspirację do budowania z nami własnej kariery zawodowej

Kamil

kontroler rozliczeń

Cenię x-kom za kulturalne i szczere podejście w kontaktach z Klientami i pracownikami. Kiedy rozpoczynałem pracę, zespół liczył 7-8 osób, dziś jest nas już ponad 1000. Każdy ma szansę rozwoju, a wiek nie gra roli – liczy się pasja i wiara we własne możliwości.

czytaj więcej

Piotr

kierownik centrum dystrybucji

Uwielbiam tych ludzi. Nawet gdy mam sporo obowiązków, praca w tym zespole daje mi pozytywną energię i motywację. Wiem, że możemy na siebie liczyć. Nigdy nie ma nudy. Każdy dzień to nowe wyzwania i doświadczenia.

czytaj więcej

Maja

kierownik działu Kontroli Jakości Obsługi Klienta

To nie tylko moja praca, to część mojego życia. Mam realny wpływ na to, że coś się zmienia, a nasi Klienci mogą zostać obsłużeni w możliwie jak najlepszy sposób. Nie zamieniłabym tego na nic innego.

czytaj więcej