Kamil Podwysocki

Cenię x-kom za kulturalne i szczere podejście w kontaktach z Klientami i pracownikami. Kiedy rozpoczynałem pracę, zespół liczył 7-8 osób, dziś jest nas już ponad 1000. Każdy ma szansę rozwoju, a wiek nie gra roli – liczy się pasja i wiara we własne możliwości

sprawdź

moja ścieżka kariery

Zobacz, jak wygląda moja dotychczasowa przygoda z x-kom.

doradca Klienta

od 06.2005 r. do 06.2008

koordynator ds. realizacji zamówień oraz dostaw

od 06.2008 r. do 01.2010 r.

specjalista ds. marketingu

od 01.2010 r. do 01.2014 r.

kontroler rozliczeń

od 01.2014 r. do dziś

W x-kom pracuję już 12 lat i niemal od początku mogłem obserwować, jak firma się rozwija. Niektórych może to dziwić - tyle lat w tej samej firmie. Dla mnie praca w x-kom to niekończące się możliwości, które sprawiają, że nie muszę szukać wyzwań na zewnątrz.

Przez lata mogłem próbować swoich sił w nowych rolach. Zaczynałem od pracy handlowca, później był dział wysyłki. W kolejnych latach zajmowałem się wprowadzaniem pierwszych aukcji internetowych, a także obsługą sprzedaży w sklepie internetowym. To bezcenne doświadczenie.

Kiedy pojawiła się perspektywa pracy w marketingu, nie wahałem się. To, co wyróżnia x-kom, to zaufanie do pracowników. Wiem, że zawsze mogę liczyć na zrozumienie i wsparcie kolegów i koleżanek.

poznaj historie pracowników

Pracownicy x-kom to nie tylko eksperci w branży, ale także ludzie z pasją, którą chętnie dzielą się każdego dnia. Poznaj historię Adama, Mai oraz Piotra i znajdź inspirację do budowania z nami własnej kariery zawodowej

Adam

salesforce director

x-kom ma swoją siłę w ludziach pozytywnie zakręconych, optymistach, którzy chcą z życia wynieść jak najwięcej. Myślę, że to nas wyróżnia. Cieszę się, że każdego dnia mogę budować prokliencki wizerunek firmy.

czytaj więcej

Piotr

kierownik centrum dystrybucji

Uwielbiam tych ludzi. Nawet gdy mam sporo obowiązków, praca w tym zespole daje mi pozytywną energię i motywację. Wiem, że możemy na siebie liczyć. Nigdy nie ma nudy. Każdy dzień to nowe wyzwania i doświadczenia.

czytaj więcej

Maja

kierownik działu Kontroli Jakości Obsługi Klienta

To nie tylko moja praca, to część mojego życia. Mam realny wpływ na to, że coś się zmienia, a nasi Klienci mogą zostać obsłużeni w możliwie jak najlepszy sposób. Nie zamieniłabym tego na nic innego.

czytaj więcej